Kings sprzedali miejsce na koszulkach
Franczyza National Basketball Association (NBA), Sacramento Kings, to drugi przedstawiciel rozgrywek, który sprzedał miejsce na koszulkach.
Kontrakt na ekspozycję sponsora podpisano z Blue Diamond Growers, producentem migdałów.
Warto dodać, że za trzyletnią umowę lokalna firma zapłaci 15 milionów dolarów. Inna sprawa, że jej produkty należą do najbardziej rozpoznawalnych w całych Stanach Zjednoczonych w swojej kategorii.
Współpraca rozpocznie się od sezonu 2017/18, który będzie pierwszym, gdy na strojach meczowych zespołów NBA oficjalnie będą mogli pojawić się sponsorzy.
Ale to nie koniec korzyści dla firmy. Będzie ona miała także reklamę przy parkiecie hali Golden 1 Center.
Przypomnijmy, iż pierwszą franczyzą NBA, która sprzedała miejsce na koszulkach była Philadelphia 76ers (czytaj więcej >>).

Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Koszulki Manchesteru City na Klubowe Mistrzostwa Świata mają polski akcent
Manchester City już w przeszłości docenił kibiców Lecha Poznań, a wszystko to ma związek ze słynną celebracją zwaną"doing the Poznań" – wyjątkowym sposobem świętowania goli, który trafił z Polski na angielskie stadiony.



