Pizzeria dalej w NFL
Na mocy umowy firma będzie oficjalnym sponsorem NFL, a także meczu kończącego sezon, czyli Super Bowl.
Dzięki kooperacji Papa John’s może korzystać z logo NFL oraz znaków towarowych rozgrywek w działaniach reklamowych i kampaniach marketingowych przy okazji takich wydarzeń jak Super Bowl, Pro Bowl i NFL Kickoff.
Partnerstwo będą promować JJ Watt z Houston Texans oraz była gwiazda ligi Peyton Manning.
Papa John’s wspiera National Football League od 2010 roku. Co więcej, jest preferowaną pizzerią przez Atlanta Falcons, Baltimore Ravens, Carolina Panthers, Chicago Bears, Cincinnati Bengals, Cleveland Browns, Arizona Cardinals, Dallas Cowboys, Denver Broncos, Detroit Lions, Houston Texans, Indianapolis Colts, Jacksonville Jaguars, Kansas City Chiefs, Miami Dolphins, Minnesota Vikings, New England Patriots, Pittsburgh Steelers, San Francisco 49ers, Seattle Seahawks, St. Louis Rams, Tennessee Titans i Washington Redskins.
Przypomnijmy, iż na początku 2016 roku firma umocniła swoją pozycję w sporcie poprzez kontrakt z Major League Baseball.
Poniżej jedna z reklam z poprzednich lat: