Ze świata 31 lipca 2016

Twitter dogadał się ze Sky

Kolejny ruch Twittera w sporcie. Tym razem porozumiano się ze Sky, brytyjskim płatnym nadawcą. Rozmowy prowadzone były w temacie Premier League.


Zawarte porozumienie dotyczy najbliższego sezonu 2016/17. Dzięki niemu użytkownicy Twittera w Wielkiej Brytanii oraz Irlandii będą mieli dostęp do klipów z golami oraz kluczowymi momentami meczów nadawanych przez Sky w czasie rzeczywistym za pośrednictwem konta @SkyFootball. Dodatkowo na fanów piłki nożnej czekać będą pomeczowe analizy.

– Z ponad 30 milionami użytkowników na różnych platformach Sky Sports już jest numerem jeden w cyfrowych mediach sportowych w Wielkiej Brytanii. Poprzez rozszerzenie współpracy z Twitterem możemy przynieść więcej wspaniałych działań dla zwiększenia grupy odbiorców – powiedział David Gibbs, dyrektor ds. mediów cyfrowy Sky Sports i Sky News.