Ze świata 14 listopada 2011

LG zostaje w snowboardzie

LG Electronics zadecydowało o przedłużeniu sponsoringu tytularnego snowboardowych mistrzostw świata pod patronatem FIS na kolejny rok.

\"\"LG jest sponsorem tytularnym tej imprezy od trzech lat. Za prawo do nazwy tych zawodów, koreańska firma zapłaci 340 tysięcy dolarów.

– Jest kilka sportów, które przyciągają młodych i inteligentnych odbiorców, a snowboard jest jednym z nich – stwierdził Simon Kang, prezes ds. marketingu LG Electronics.

– Nasze partnerstwo z FIS oferuje ekscytujący i młodzieńczy sposób odwołania się do konsumentów i przyczynia się do zwiększenia ogólnej ekspozycji marki LG na kluczowych rynkach światowych – dodał Kang.

LG FIS Snowboard World Cup odbywa się w 20. miastach w ponad 15. krajach na całym świecie.

W doinwestowanie światego snowboardu zaangażował się także koncern kosmetyczny L\’Oreal, który będzie oficjalnym partnerem zawodów w Oslo w lutym 2012 roku.