Ze świata 12 listopada 2011

Anglia w cenie

Brytyjskie media są zachwycone triumfem reprezentacji Anglii nad faworyzowaną Hiszpanią, podkreślając jednocześnie atuty marketingowe kadry.

Według lokalnych mediów przyszłość reprezentacji prowadzonej przez Fabio Capello pisana będzie w jasnych barwach. Na sukcesach kadry narodowej skorzystać ma głównie najważniejszy sponsor – Vauxhall.

Brytyjscy dziennikarze wypowiadają się o aktualnych mistrzach świata i Europy z lekką ironią. Podczas polemiki sugerują, że Scott Parker ma zdecydowanie większą wartość marketingową, niż Cesc Fabregas, który nie potrafi pokonać bramkarza rywali z odległości 10. metrów.

"Młode Lwy Albionu" – jak określają Phila Jonesa, Theo Walcotta, Jamesa Milnera i Danny Welbecka – są nowymi ikonami dla partnerów drużyny narodowej.

Czas pokaże, czy ich wizerunki zostaną należycie wykorzystane.