Volkswagen zostaje z DFB-Pokal
Niemiecki producent samochodów, Volkswagen, poinformował o przedłużeniu umowy sponsorskiej na rozgrywki DFB-Pokal.
Nowy kontrakt z Niemiecką Federacją Piłkarską (DFB) będzie obowiązywał przez okres sześciu lat. Tym samym niemiecki puchar będzie wspierany przez Volkswagena co najmniej do 2022 roku.
Firma rozpoczęła wspieranie rozgrywek w 2012 roku. Warunki nowego porozumienia nie zostały ujawnione.
– Piłka nożna jest i będzie ważnym filarem strategii sponsoringowej firmy – przyznał Thomas Zahn, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży niemieckiego oddziału Volkswagena.
– Nasze zaangażowanie w DFB-Pokal jest wielkim sukcesem – dodał.
Przypomnijmy, iż z końcem obecnego sezonu firma kończy współpracę z dwoma klubami piłkarskimi.

Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Adriana Marczewska: makaron z truskawkami to dla Polaków smak dzieciństwa [WYWIAD]
Adriana Marczewska, szefowa kuchni i dziennikarka kulinarna, niedawno tłumaczyła Amerykanom w "New York Timesie", na czym polega fenomen makaronu z truskawkami. W rozmowie ze SportMarketing.pl zwraca uwagę na kulinarne upodobania Igi Świątek i innych zawodowych sportowców. Podkreśla, czego jej brakuje jeśli chodzi o działania zawodników związane z jedzeniem.![Adriana Marczewska: makaron z truskawkami to dla Polaków smak dzieciństwa
[WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/07/Adrianna-1-1024x682.jpeg)


![Konrad Kozioł: PreZero Arenę Gliwice sporo łączy z Climate Pledge [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/07/stadion-PreZero-768x576.jpeg)
