UFC z wrestlingiem
UFC oraz British Wrestling Association ogłosiły rozpoczęcie współpracy, mającą na celu aktywne promowanie zapasów na poziomie amatorskim i olimpijskim.
– Jesteśmy szczęśliwi, że możemy ogłosić naszą nową współpracę z British Wrestling Association – powiedział James Elliott, wiceprezes i dyrektor generalny UFC na terenie EMEA.
– UFC chce w pełni wspierać rozwój czystego i bezpiecznego sportu na poziomie amatorskim. Nasze dyscypliny sportowe łączą się w wielu wartościach, a zapaśnicy zostają często najlepszymi sportowcami na świecie – dodał.
– British Wrestling Association jest zachwycona współpracą z UFC – skomentował Barry Pollin z British Wrestling Association. – Zapasy są jednym z fundamentów mieszanych sztuk walki, a zawodnicy UFC cechują się ciężką pracą i mentalną wytrzymałością, dzięki którym stali się oni jednymi z najlepiej prezentujących się osób ze wszystkich sportów.
UFC oraz British Wrestling Association będą kontynuować wspieranie rozwoju zapasów. Dzięki UFC, British Wrestling Association i jej wydarzenia będą docierać do większej ilości osób dzięki mediom społecznościowym oraz platformom UFC.
British Wrestling Association we współpracy z UFC będzie można zobaczyć podczas gal UFC oraz wydarzeń takich jak UFC Rewards oraz International Fight Week. Dodatkowo BWA pojawi się na platformach: UFC Fight Club, UFC Fight Pass.

Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Adriana Marczewska: makaron z truskawkami to dla Polaków smak dzieciństwa [WYWIAD]
Adriana Marczewska, szefowa kuchni i dziennikarka kulinarna, niedawno tłumaczyła Amerykanom w "New York Timesie", na czym polega fenomen makaronu z truskawkami. W rozmowie ze SportMarketing.pl zwraca uwagę na kulinarne upodobania Igi Świątek i innych zawodowych sportowców. Podkreśla, czego jej brakuje jeśli chodzi o działania zawodników związane z jedzeniem.![Adriana Marczewska: makaron z truskawkami to dla Polaków smak dzieciństwa
[WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/07/Adrianna-1-1024x682.jpeg)


![Konrad Kozioł: PreZero Arenę Gliwice sporo łączy z Climate Pledge [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/07/stadion-PreZero-768x576.jpeg)
