Ze świata 11 stycznia 2016

Zainteresowanie Super Bowl duże jak zwykle

Reklamy podczas tegorocznego finału Super Bowl najczęściej kupują firmy z branży motoryzacyjnej i spożywczej.


Warto przypomnieć, że w tym roku prawa do transmisji ma CBS. Już w listopadzie informowano, iż prawie wszystkie miejsca zarezerwowano. Problemem nie okazał się nawet średnio 11-procentowy wzrost cen.

Swój udział potwierdziło już 21 reklamodawców. W tym gronie są:
– branża motoryzacyjna: Acura, Buick, Honda, Hyundai, Kia, Mini USA;
– branża spożywcza: Avocados From Mexico, Budweiser, Butterfinger, Doritos, Skittles, Snickers, Taco Bell;
– branża finansowa i ubezpieczeniowa: Intuit, SunTrust Banks, TurboTax;
– branża internetowa: Squarespace, Wix;
– branża technologiczna i telekomunikacyjna: LG Electronics, PayPal;
– branża chemii użytkowej Colgate.

Super Bowl odbędzie się 7 lutego na stadionie Santa Clara w Kalifornii.