Ze świata 10 stycznia 2016

Agencja pomoże Premier League

Najpewniej od przyszłego sezonu Premier League nie będzie posiadała sponsora tytularnego. Pierwszy raz w swojej 23-letniej historii.


Dlatego rozpoczęto poszukiwania agencji reklamowej, która pomoże w promocji wizerunku ligi.

Przypomnijmy, iż z ostatnim dniem czerwca 2016 roku kończy się kontrakt z Barclays, sponsorem tytularnym. Starania o przejęcie umowy czynił gigant alkoholowy, Diageo, ale oferta została odrzucona. Zarazem ustalono, iż rozgrywki pozostaną bez partnera tytularnego.

To ma być krok ku nowej strategii marketingowej zakładającej poprawienie rozpoznawalności ligi i lepszą komunikację z widzami. Jednym z zabiegów ma być zachowanie oryginalnej nazwy.

Aby te działania wdrożyć potrzebna będzie agencja. Teraz jest czas na składanie ofert. Władze rozgrywek wybiorą trzy i zaproszą je do przetargu.

Nowy partner Premier League zajmie się planowaniem i wdrożeniem wizerunkowej kampanii przed startem rozgrywek.