Ze świata 10 grudnia 2015

Turkish Airlines globalnym partnerem Euro 2016

Unia Europejskich Związków Piłkarskich (UEFA) podpisała kontrakt z nowym globalnym sponsorem dla UEFA Euro 2016.


Dziewiątym partnerem o takim statusie zostały Turkish Airlines. Turecki przewoźnik będzie oficjalnymi liniami lotniczymi turnieju, który zostanie rozegrany od 10 czerwca do 10 lipca 2016 roku we Francji.

W ramach kampanii firma rozwinie ekskluzywne oferty o specjalne bilety lotnicze dla fanów lecących do Francji. Dodatkowo przygotowane będą specjalne stawki czarterowe dla reprezentacji podróżujących na i z turnieju.

Guy-Laurent Epstein, dyrektor ds. marketingu UEFA Events, przyznał, iż współpraca będzie oparta o wiele innowacyjnych form aktywacji, a sama kooperacja pomoże w rozwoju turnieju.

Innymi firmami sponsorującymi wydarzenie o charakterze globalnym są: Adidas, Coca-Cola, McDonald’s, Kia-Hyundai, Continental, Orange, Socar i Carlsberg. W najbliższych tygodniach poznamy jeszcze jednego sponsora.