Nowy sponsor Interu?
Nie można wykluczyć, że od przyszłego sezonu Inter Mediolan będzie miał nowego sponsora głównego. Wraz z końcem sezonu wygasa umowa z Pirelli.
Producent opon płaci obecnie klubowi 12 milionów euro. Jak informuje „La Gazzetta dello Sport” sugeruje, iż prowadzone są rozmowy z Etihad Airways.
Włosi mieliby otrzymać za pięcioletnią umowę 125 milionów europejskiej waluty, czyli 25 milionów za sezon.
Taka kwota sprawiłaby, że Inter otrzymywałby największą kwotę od sponsora głównego, który reklamuje się na koszulkach. Obecnie liderem jest Sassuolo. Otrzymuje ono od Mapei 22 miliony rocznie, ale trzeba pamiętać, że firma jest właścicielem klubu. Natomiast AC Milan oraz Juventus FC otrzymują po 17 milionów. Ci pierwsi od Emirates, drudzy od Fiata za promocję marki Jeep.
Arabski przewodnik wspiera obecnie między innymi Manchester City FC.