Bayern w banku
Mowa o grupie zajmującej się usługami finansowymi, HypoVereinsbank. Po raz pierwszy strony nawiązały kooperację w 2003 roku. Na mocy nowego kontraktu współpraca potrwa na pewno do końca sezonu 2021/22.
W ramach umowy wprowadzone zostaną karty FC Bayern MasterCard i FC Bayern Prepaid, które zapewnią fanom możliwość zakupu biletów w pierwszej kolejności oraz z dużym wyprzedzeniem.
HypoVereinsbank będzie też współpracował z kanałem klubowym na YouTube, którego jest też partnerem. Dodatkowo branding pojawi się na stronie internetowej Bayernu i w kanałach mediów społecznościowych, z których korzystają Bawarczycy.
– Nasza współpraca z Bayernem nie jest klasycznym sponsoringiem, ale partnerstwem biznesu, które obejmuje niemal wszystkie obszary banku – powiedział Theodor Weimer, dyrektor wykonawczy sponsora.
Firma pozostanie partnerem „platynowym” razem z takimi firmami jak DHL, Gigaset, Lufthansa, Paulaner, SAP, Tipico i Yingli.