Ze świata 16 października 2015

Bayern w banku

FC Bayern Monachium, piłkarski mistrz Niemiec, porozumiał się w sprawie nowej, sześcioletniej umowy z jednym ze swoich partnerów.


Mowa o grupie zajmującej się usługami finansowymi, HypoVereinsbank. Po raz pierwszy strony nawiązały kooperację w 2003 roku. Na mocy nowego kontraktu współpraca potrwa na pewno do końca sezonu 2021/22.

W ramach umowy wprowadzone zostaną karty FC Bayern MasterCard i FC Bayern Prepaid, które zapewnią fanom możliwość zakupu biletów w pierwszej kolejności oraz z dużym wyprzedzeniem.

HypoVereinsbank będzie też współpracował z kanałem klubowym na YouTube, którego jest też partnerem. Dodatkowo branding pojawi się na stronie internetowej Bayernu i w kanałach mediów społecznościowych, z których korzystają Bawarczycy.

– Nasza współpraca z Bayernem nie jest klasycznym sponsoringiem, ale partnerstwem biznesu, które obejmuje niemal wszystkie obszary banku – powiedział Theodor Weimer, dyrektor wykonawczy sponsora.

Firma pozostanie partnerem „platynowym” razem z takimi firmami jak DHL, Gigaset, Lufthansa, Paulaner, SAP, Tipico i Yingli.