Ze świata 6 października 2015

Tissot jeszcze bardziej koszykarski

National Basketball Association (NBA) podpisała wieloletnią umowę o globalnej współpracy ze szwajcarską marką produkującą zegarki.

Tissot będzie pierwszym oficjalnym chronometrażystą w historii NBA, WNBA i NBA Development League.

Co ważne, dla firmy jest to pierwszy kontrakt sponsorski z największymi rozgrywkami sportowymi w Ameryce Północnej. Dodatkowo jest to też największe partnerstwo w 160-letniej historii marki.

Warunki nie zostały ujawnione, ale według „Bloomberga” wartość kontraktu oscyluje na poziomie 200 milionów dolarów amerykańskich (178,1 mln euro) za współpracę do 2020 roku.

Tissot opracuje wspólnie z NBA zintegrowany system pomiaru czasu. Branding będzie też widoczny na wszystkich arenach NBA. Oczywiście firma zyska także globalne prawa licencyjne na produkcję zegarków, zegarów i innych akcesoriów dla wszystkich ekip. Zapewni też wsparcie dla partnerstwa we wszystkich swoich sklepach na całym świecie.