Ze świata 15 sierpnia 2015

Bayern dalej z Deutsche Telekom

FC Bayern Monachium, piłkarski mistrz Niemiec, rozszerzył i zintensyfikował swoje wieloletnie porozumienie o współpracy z Deutsche Telekom do 2023 roku.


Nowy, sześcioletni kontrakt, to odnowienie obowiązującej do 2017 roku umowy. Dodajmy, iż współpraca między stronami rozpoczęła się w 2002 roku.

Firma pozostanie głównym sponsorem Bayernu, zatem jej logo będzie widoczne na koszulkach Bawarczyków.

Warunki finansowe porozumienia nie są znane, ale z pewnością znacząco przekraczają inne umowy sponsoringu w 1.Bundeslidze. Niemieckie media sugerują, że kontrakt może wzrosnąć o około 20 procent względem umowy z 2012 roku, to dawałoby około 30 milionów euro za sezon.

Ważnym elementem nowego porozumienia jest projekt „StadiumVision”, który wystartował wraz z rozpoczęciem sezonu 2015/16. Ma on na celu pokazanie, że Allianz Arena jest „najbardziej nowoczesnym multimedialnym stadionem świata”.

W trakcie ostatnich dziewięciu miesięcy firma zainstalowała około 115 kilometrów kabla światłowodowego i około 940 anten Wi-Fi. Do tego uruchomiono nową aplikację dla smartfonów i tabletów zapewniającą użytkownikom dostęp do danych minuta po minucie.