Ze świata 26 lipca 2015

Bayern po raz pierwszy

FC Bayern Monachium, piłkarski mistrz Niemiec, zawarł pierwszy kontrakt sponsorski o charakterze regionalnym.


Mowa o porozumieniu z Evergrande Spring, producentem wody mineralnej. Kontrakt ma obowiązywać do 2018 roku. Na jego mocy firma może korzystać na rynku chińskim z praw marketingowych związanych z klubem.

Evergrande Spring to marka zależna od Grupy Evergrande. Wiadomo, iż w reklamach promujących produkty pojawią się piłkarze Bayernu. Do sprzedaży trafią także napoje z etykietami z brandingiem niemieckiego potentata.

– Jesteśmy bardzo dumni z zaprezentowania Evergrande Spring jako naszego pierwszego regionalnego partnera – powiedział Jorg Wacker, członek zarządu Bayernu.

To partnerstwo potwierdza popularność Bawarczyków na rynku chińskim. Można spodziewać się kolejnych kontraktów z firmami z tego regionu.

Warto dodać, że nastąpiło też sformalizowanie kooperacji Bayernu z Guangzhou Evergrande, które opiera się na sferach sportowych, marketingowych oraz zarządzaniu.