Zerwana umowa CONCACAF
Umowa o współpracy między Konfederacją piłki nożnej Ameryki Północnej, Środkowej i Karaibów (CONCACAF) i agencją Traffic Sports USA została zakończona.
Oddział należący do brazylijskiej Traffic Group był odpowiedzialny za prawa marketingowe odbywającego się co dwa lata Gold Cup. Umowa obowiązywała w tym zakresie do 2021 roku. Dodatkowo firma miała się udzielać do 2022 roku przy Lidze Mistrzów CONCACAF.
Jednak, jak poinformowała agencja, z dniem 7 lipca współpraca została zakończona na mocy porozumienia stron.
Jest to związane z zatrzymaniem przez amerykański Departament Sprawiedliwości Aarona Davidsona, szefa agencji. Jemu i trzynastu innym oficjelom postawiono między innymi zarzuty korupcyjne związane z niektórymi turniejami piłkarskimi.
Co więcej, właściciel Traffic Group, Jose Hawilla, przyznał się do kilku zarzutów, w tym defraudacji.