Ze świata 16 czerwca 2015

Euroliga rozwija się

Włodarze koszykarskiej Euroligi poinformowali, że przychody od sponsorów wzrosną w sezonie 2015/16 o dodatkowe 15 procent.


Jest to związane z trzema nowymi umowami z dotychczasowymi partnerami.

Dwuletnie rozszerzenie partnerstwa podpisano z turecką marką piwa Efes Pilsener. Na mocy kontraktu marka Efes będzie dalej oficjalnym partnerem piwnym rozgrywek. Warto dodać, iż brand jest firmą, która najdłużej wspiera te rozgrywki. Kooperacja sięga 2008 roku.

Do końca przyszłego sezonu zawarto umowę o współpracy z VTB Arena, multifunkcyjnym obiektem sportowym i rozrywkowym, który powstaje w Moskwie. Marka będzie widoczna we wszystkich platformach komunikacji Euroligi.

Ponadto parafowano kontrakt z agencją turystyczną Detur. W tym przypadku umowa również ma obowiązywać do zakończenia sezonu 2015/16. Firma zapewni fanom dostęp do podróży i zakwaterowania przy okazji meczów.