Ze świata 9 czerwca 2015

Oficjalnie Liga Mistrzów z PepsiCo

Zgodnie z oczekiwaniami główne światowe marki należące do PepsiCo: Lay’s, Gatorade i Pepsi będą oficjalnymi brandami Ligi Mistrzów UEFA.


Umowa sponsorska PepsiCo z Ligą Mistrzów UEFA wchodzi oficjalnie w życie 1 lipca, czyli przed rozpoczęciem sezonu 2015/16. Lay’s, Gatorade i Pepsi zostaną oficjalnymi markami rozgrywek. Kontrakt obejmuje dodatkowo marki Doritos, Lipton i 7UP.

Ramon Laguarta, prezes PepsiCo na Europę powiedział: – Ogłoszona dziś umowa sponsorska oznacza, że wieloletnie zamiłowanie PepsiCo do wspaniałego sportu, jakim jest piłka nożna, zyskuje nowy wymiar. Liga Mistrzów UEFA należy bez wątpienia do najbardziej prestiżowych rozgrywek piłkarskich na świecie. Ponad miliardowa widownia śledząca mecze w każdym sezonie sprawia, że nasza współpraca daje obu stronom bezprecedensowe możliwości. Kochamy piłkę nożną i nie możemy się doczekać, kiedy będziemy mogli dzielić naszą pasję z fanami Ligi Mistrzów UEFA w Europie i na całym świecie.

– Przekąski i napoje PepsiCo idealnie pasują do partnera o tak silnej pozycji, jak Liga Mistrzów UEFA. Łącząc siły możemy stworzyć fantastyczną propozycję spędzania wolnego czasu dla rodzin i grup znajomych. Wspólnota piłki nożnej z rozrywką zyska nowy wymiar, a fani Ligi Mistrzów UEFA mogą się spodziewać fantastycznych nowych doznań, jakie w sezonie 2015/16 zapewnią im marki Lay’s, Gatorade i Pepsi. Wkrótce powiemy więcej na ten temat -Laguarta.

Komentując podpisanie umowy, Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu UEFA Events SA powiedział: – Z ogromną radością witamy PepsiCo w roli oficjalnego partnera Ligi Mistrzów UEFA. PepsiCo to prawdziwie światowy gracz, z którym będziemy blisko współpracować, angażując kibiców na całym świecie przez innowacyjne aktywacje marketingowe. Chętnie skorzystamy też z ogromnego doświadczenia PepsiCo w dziedzinie rozrywki, aby umacniać markę Ligi Mistrzów UEFA.

Współpraca ma obowiązywać przez trzy sezony. Jak informowaliśmy, za Sportcal, za sezon PepsiCo zapłaci 75 milionów euro.