Ze świata 26 maja 2015

Juventus po meksykańsku

Mistrzowie Serie A, Juventus FC, ogłosił nową umowę sponsorską. Tym razem mowa o kooperacji z meksykańskim brandem piwnym – Tecate.


Na mocy kontraktu z Cervezas Cuauhtémoc Moctezuma S.A. DE C.V. – Heineken Mexico wspomniana marka będzie oficjalnym piwem klubu w kraju z Ameryki Środkowej.

Tecate może korzystać z wizerunku Juventusu w swoich kanałach cyfrowych oraz na imprezach promocyjnych.

Warto wspomnieć, iż dla włoskiego klubu piłkarskiego jest to pierwsza umowa z meksykańskim partnerem. Włodarze twierdzą, iż na Facebooku Juventus ma około 2,8 miliona fanów z Meksyku, co stanowi drugi wynik, zaraz po Włochach.

– Tecate i Juventus są przykładami doskonałości oraz cieszą się dużą popularnością w swoich narodach – powiedział Giorgio Ricci, dyrektor ds. globalnego partnerstwa w Juventusie.