Ze świata 9 maja 2015

Neymar twarzą giganta

PokerStars w końcu znalazł piłkarską twarz, którą przyciągnie miliony sympatyków pokera, ale nie tylko ich. Kontrakt z Neymarem to jest po prostu coś.


Gwiazda reprezentacji Brazylii i FC Barcelony będzie promować markę poprzez działania reklamowe, imprezy charytatywne i różne specjalne występy sygnowane logo PokerStars.

Marka skorzysta również z kont piłkarza w mediach społecznościowych. Ten ruch nie może dziwić. Wszakże Neymar ma 18 milionów śledzących na Twitterze, 51,2 milionów fanów na Facebooku i 14,5 miliona obserwujących na Instagramie.

Tym samym piłkarz dołącza do innych ambasadorów, którymi są między innymi jego rodak Ronaldo czy hiszpański tenisista Rafael Nadal.

– Neymar jest jedną z najjaśniejszych gwiazd świata sportu i PokerStars ma zaszczyt związać się z nim – powiedział Michael Hanzel, pełniący obowiązki szefa brandu.

– Dorastając i grając w piłkę nożną każdego dnia stałem się osobą lubiąca konkurować. Gdy nie gram w piłkę, to gra w pokera i rywalizowanie przeciwko kolegom z drużyny w czasie podróży lub w domu to moje ulubione zajęcie – dodał Neymar podczas ogłoszenia umowy.