Muzyczne PSG
Wielokrotnie wspominaliśmy, iż Paris Saint-Germain doskonale wie jak sprzedać markę. Nowym przykładem niech będzie umowa ze Spotify.
W ramach kontraktu ze światowym liderem w strumieniowaniu muzyki klub wprowadza na rynek platformę muzyczną „Magic Sound”. Usługa jest dostępna w dedykowanej zakładce na profilu klubu na Facebooku.
Aplikacja pozwoli odkryć klubowe playlisty, a także ulubione utwory piłkarzy. Pojawić ma się również wiele ekskluzywnych materiałów. Kibice mają poznać muzykę, jakiej słuchają zawodnicy w szatni, czy przy kolacji z przyjaciółmi.
Co wtorek będzie udostępniana playlista jednego z kultowych piłkarzy klubu. Na „dzień dobry” przygotowano listę utworów Javiera Pastore.
– Platforma Magic Sound bardzo dobrze odzwierciedla więź między światem muzyki i piłki nożnej – powiedział Franck Rossini, marketing manager Spotify na Europę Południową.

Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
DAZN po tym sezonie przestanie transmitować Ligue 1
Francuskie kluby najwyższej klasy rozgrywkowej zagłosowały za rozwiązaniem pięcioletniej umowy o prawach do transmisji Ligue 1 po zaledwie jednym sezonie.



