Nowy partner DHB
Niemiecka Federacja Piłki Ręcznej (DHB) podpisała kontrakt sponsorski z Pixum, która będzie oficjalnym partnerem fotograficznym i drukarskim.
Porozumienie z firmą usługową online rozpoczyna się przy okazji meczu przeciwko Szwajcarii, do którego dojdzie 26 kwietnia. Logo pojawi się na tablicach sponsorskich w Trier Arenie.
Branding Pixum pojawi się także na wszystkich oficjalnych mediach drukowanych oraz internetowych.
Kontrakt, który ma obowiązywać do końca 2018 roku został zawarty za pośrednictwem agencji Sportfive.
Firma wspiera także od 2014 roku DKB Handball Bundesligę.

Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Adriana Marczewska: makaron z truskawkami to dla Polaków smak dzieciństwa [WYWIAD]
Adriana Marczewska, szefowa kuchni i dziennikarka kulinarna, niedawno tłumaczyła Amerykanom w "New York Timesie", na czym polega fenomen makaronu z truskawkami. W rozmowie ze SportMarketing.pl zwraca uwagę na kulinarne upodobania Igi Świątek i innych zawodowych sportowców. Podkreśla, czego jej brakuje jeśli chodzi o działania zawodników związane z jedzeniem.![Adriana Marczewska: makaron z truskawkami to dla Polaków smak dzieciństwa
[WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/07/Adrianna-1-1024x682.jpeg)


![Konrad Kozioł: PreZero Arenę Gliwice sporo łączy z Climate Pledge [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/07/stadion-PreZero-768x576.jpeg)
