Ze świata 27 lutego 2015

Znany następca Samsunga

Chelsea FC, klub występujący w Premier League, ujawnił jaka firma będzie nowym sponsorem głównym klubu, którego logo pojawi się na koszulkach piłkarzy.


Koreańskiego Samsunga zastąpił japoński producent opon – Yokohama Rubber Company Ltd. Umowa jest największą transakcją handlową w historii klubu. Chociaż żadna ze stron nie potwierdza informacji o finansach, to media szacują, iż rocznie sponsor przeleje na konto klubu około 40 milionów funtów.

Kontrakt będzie obowiązywać przez pięć lat, a jego bieg rozpocznie się z początkiem sezonu 2015/16. Marka Yokohama pojawi się na koszulkach wszystkich zespołów.

– Chelsea i Yokohama pasują do siebie idealnie. Obie są organizacjami globalnymi skupionymi na osiągnięcia i innowacyjność, jak również posiadającymi ogromną ambicję i niezmienną kulturę sukcesu – powiedział prezes klubu, Bruce Buck.

Firma będzie także współpracować przy projektach społecznych za pośrednictwem fundacji klubu.