Dlaczego zawsze ja?
Tego można było się spodziewać - kilka chwil po ostatnim gwizdku sędziego w derbach Manchesteru, internet zalały koszulki będące repliką podkoszulka Mario Balotelliego.
Choć napastnik wkrótce po meczu oznajmił, że był to "wybryk" jednorazowy, pewne jest, że ulice Manchesteru zaleje wkrótce fala niebieskich koszulek z napisem "Why always me?" ("Dlaczego zawsze ja? – przyp. red.). Co on oznaczał? Piłkarz wydaje się w tej kwestii bardzo tajemniczy.
– Zrobiłem to z wielu powodów, ale zostawiam interpretację ludziom. Kto ma wiedzieć o co chodzi, ten wie – skwitował włoski piłkarz na stronie internetowej "The Citizens". W tle tego zachowania przewija się zapewne pożar domu sportowca, który zresztą sam sprowokował.
Podobny popyt na koszulki – wówczas z wizerunkiem Jana Pawła II – wywołał Patryk Małecki po pierwszym spotkaniu z APOEL Nikozja (o sprawie pisaliśmy TUTAJ). Najnowszy modny podkoszulek w błękitnym kolorze znaleźć można na portalu aukcyjnym eBay w cenie 11 funtów.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Marka stworzona przez Leo Messiego została partnerem Interu Miami
Berry Copa Crush z firmy Más+ to produkt reklamowany jako owocowe nawodnienie dla mistrzów. Napój, który wymyślił Leo Messi, zapewnia bogatą mieszankę smaków jagód, a teraz Argentyńczyk nawiązał współpracę z Interem Miami w aspekcie biznesowym.



