Heineken, król aktywacji Ligi Mistrzów
Jest zatem nowy spot reklamowy, ale są też słynne wyzwania dla fanów, którzy mogą zdobyć bilety na mecze. Oczywiście w sposób bardzo mało konwencjonalny.
Zacznijmy od reklamy. „The Match” wyszedł spod ręki agencji Wieden+Kennedy Amsterdam. Tym razem Heineken przenosi nas na statek. Jest ciekawie i zabawnie. Czyli jest „jak zwykle”.
Firma opublikowała również materiał z meczu Łudogorec Razgard – FC Basel, gdzie fani walczyli o ostatnie wejściówki. I zadaje pytanie: Czy Ty też jesteś gotowy na takie wyzwanie?
Firma pokazała także materiał z USA, gdzie… ludzie mieli przekonać swojego szefa, że należy im się wyjazd na mecz Ligi Mistrzów do Barcelony.
Tradycyjnie też Heineken zaprasza kibiców do dzielenia się emocjami i oglądania meczów rozgrywek wspólnie z gwiazdami piłki nożnej. Tym samym zachęca do korzystania z hashtaga #Championthematch.