Ze świata 20 grudnia 2014

Tenisista twarzą marki odzieżowej

Rafael Nadal podpisał kontrakt z amerykańską marką odzieżową. Z wizerunku hiszpańskiego tenisisty skorzysta Tommy Hilfiger.


Począwszy od jesieni 2015 roku, sportowiec będzie światowym ambasadorem marki. Ma promować bieliznę oraz kolekcję Tailored.

Nadal będzie także uczestniczyć w wyjątkowych wydarzeniach aktywujących współpracę. Odbędą się w Ameryce Północnej, Europie oraz Azji.

– Rafael Nadal już od dłuższego czasu jest bliskim przyjacielem i fanem naszej marki, a jego oddanie i pasja dla sportu, który uprawia, są dla mnie ciągłą inspiracją – powiedział Tommy Hilfiger.

– Ta wyjątkowa współpraca pozwala, by jeden z najlepszych sportowców tego pokolenia stał się częścią rodziny „Tommy”. Rafael uosabia lekkość stylu charakterystycznego dla naszej marki – jest pewny siebie, zabawny i cool – dodał.

– Zawsze podobało mi się wzornictwo Tommy Hilfigera, które jest uosobieniem „amerykańskości”, a do tego jest eleganckie i zarazem wygodne. Bardzo się cieszę ze współpracy z marką – przyznał Nadal.