Ze świata 17 listopada 2014

Heineken idzie dalej

Nie można odmówić zaangażowania holenderskiemu przedsiębiorstwu Heineken. Browar będzie współpracować z siedmioma klubami Major League Soccer.


Tu trzeba nadmienić, że od 2015 roku firma będzie także oficjalnym piwem rozgrywek, gdzie zajmie miejsce dobrze kojarzonego w USA Budweisera.

Heineken idzie dalej i nawiązał współpracę z Chicago Fire, DC United, Columbus Crew SC, Houston Dynamo, New York Red Bull oraz nowymi ekipami w lidze, czyli New York City FC i Orlando City SC.

Za umowami o partnerstwie idą konsekwencje. Zatem na terenach klubów widoczny będzie branding browaru. Reklamy pojawią się także w miastach.

– Przez kooperację z klubami możemy zbliżyć się do amerykańskich kibiców, zapewniając im to co lubią najbardziej. Nasza miłość do piłki nożnej jest znana na całym świecie. Zamierzamy przyciągnąć fanów tego sportu i przyczynić się do jego rozwoju w USA – przyznał Nuno Teles, dyrektor ds. marketingu Heinekena.