Ze świata 6 listopada 2014

Eurospin z Giro d’Italia

Włoska sieć dyskontów Eurospin podpisała wieloletni kontrakt na sponsoring białej koszulki elitarnego wyścigu kolarskiego Giro d'Italia.


Na mocy umowy z grupą zajmującą się imprezą, RCS Sport, reklama Eurospin pojawi się na trykocie noszonym przez najlepszego młodego kolarza w wyścigu.

– Jesteśmy w stu procentach włoscy, a Giro d’Italia pokrywa się z naszym obszarem, na którym mamy około 1000 sklepów. Ponadto jest jednocześnie wydarzenie sportowe wysokiej rangi, które każdy może oglądać za darmo – przyznał Ivan Odorizzi, prezes Eurospin Italia.

Biała koszulka została wprowadzona do Giro d’Italia w 1976 roku, a ostatnio noszona była przez kolumbijską gwiazdę Nairo Quintanę, który wygrał także klasyfikację generalną.

RCS Sport zarządza czterema wyścigami UCI WorlTour. Są to także Mediolan-San Remo, Giro di Lombardia i Tirreno-Adriatico.