Ze świata 12 maja 2014

Piłkarze z ekskluzywną marką odzieżową

W 2013 roku trzej reprezentanci Holandii w piłce nożnej - Demy De Zeeuw, Eljero Elia i Gregory van der Wiel - założyli brand odzieżowy, który nazwali Balr.

Celem marki jest wyrób elementów garderoby dla kibiców. Jednak oferta jest dość ograniczona. Choć mówi się, że niebawem ma nastać intensyfikacja działań. 
 
Jak zapowiadają założyciele, marka z Amsterdamu ma łączyć świat mody i piłki nożnej. Innymi słowy – nic nowego.
 
Produktem, który ma podbić rynek mają być luksusowe t-shirty pozwalające dzielić się swoją pasją bez utraty stylu. 
 
Na koszulkach pojawią się grafiki oraz napisy ze sloganami pokroju „Blame Referee” czy „Good players ain’t cheap. Cheap players ain’t good”. Oprócz tego uwiecznione będą legendy futbolu takie jak Bergkamp, Beckham i Zidane. Koszulki będą też oznaczone datą produkcji. 
 
Każda koszulka wykonana jest w 100 procentach z wysokiej jakości bawełny, a w pudełku znajduje się także certyfikat autentyczności oraz karta prezentującego danego zawodnika. 
 
Balr sprzedaje też czapeczki ze sloganami typu „Goal” czy Hattrick”. 
 
Marka pozycjonuje się od początku na ekskluzywną. Jednak czy taki asortyment wystarczy, by przyciągnąć klientów? Jednego można być pewnym – produkty są wykonane z naprawdę dużą dozą staranności.