Ze świata 9 maja 2014

Iniesta i Powerade motywują

Andres Iniesta jako ambasador marki Powerade, oficjalnego napoju sportowego FIFA World Cup 2014, pojawił się w najnowszym spocie.

– Wierzę, że to kim jesteśmy jest wypadkową naszych cech i umiejętności. Rzeczy, które robiłem i mówiłem na szkolnym boisku są tymi samymi, które wykonuję teraz na treningach i podczas meczów. Każdy posiada umiejętności, które z czasem i z praktyką stają się coraz bardziej widoczne. Co dzień musisz starać się być lepszy, ale nigdy nie przestaniesz być sobą – nie tylko w piłce, ale także w życiu – powiedział zawodnik reprezentacji Hiszpanii i FC Barcelony.
 
Hasłem przewodnim kampanii jest „Możesz więcej niż myślisz”. Stąd pomysł na połączenie zawodowej gry w piłkę z amatorskim kopaniem. 
 
– Kampania zostanie przeprowadzona na 40 rynkach na całym świecie i jest elementem działań marki Powerade przed Mistrzostwami Świata w piłce nożnej. Pozostałe aktywacje to między innymi limitowana edycja Powerade Passion Fruit z wizerunkiem Andresa Iniesty na opakowaniu oraz szereg działań handlowych. Jesteśmy przekonani, że kampania przypadnie do gustu wszystkim konsumentom marki Powerade i fanom piłki nożnej – przyznał Damian Podawca, kierownik marki Powerade w Coca-Cola Poland Services.