Ze świata 28 kwietnia 2014

Skullcandy z czterema federacjami na mundial

Skullcandy od dłuższego czasu romansuje z piłką nożna. Zatem musi być obecna też na Mistrzostwach Świata 2014 w Brazylii. Czym zaskoczy?
W oczekiwaniu na turniej Skullcandy ogłosiła podpisanie umów o partnerstwie z federacjami piłkarskim z Anglii, Francji, Niemiec i Meksyku. Tym samym powstała specjalna kolekcja słuchawek w barwach drużyn narodowych tych państw.
 
Firma inwestuje w sport od 2003 roku, czyli od chwili powstania. Współpracują choćby z takimi gwiazdami NBA jak Kevin Durant, James Harden, Kyrie Irving i Derrick Rose. 
 
Przełomowym momentem w inwestowanie w piłkę nożną była umowa zawarta w 2013 roku z reprezentantem Brazylii i kapitanem Paris Saint-Germain – Thiago Silvą. 
 
Kooperacja z federacjami jest następstwem sukcesu linii Skullcandy FC. Wówczas przygotowane były słuchawki w barwach takich klubów jak FC Barcelona, Chelsea FC, Olympique Marsylia, Boca Juniors oraz AC Milan.
 
Kolekcja na mundial obejmuje modele słuchawek Ink’d, Uprock i Hesh 2.