Ze świata 27 kwietnia 2014

Dacia wykorzystała Udinese Calcio

W grudniu 2008 roku marka należąca do francuskiego Renaulta związała się kontraktem z Udinese Calcio. Teraz obie strony zbierają plony.
Co ważne, Dacia zdaje sobie sprawę, że jej klientami najczęściej są małe firmy, ludzie mniej zamożni. I stara się to wykorzystać.
 
Wspólnie z Udinese zorganizowano „Dacia Sponsor Day”. Przedsiębiorcy mogli zgłaszać swoje kandydatury, a trzech z nich czekała niebywała nagroda. 
 
W trzech meczach Serie A, które Udinese rozgrywało na swoim stadionie na koszulkach pojawiła się reklama wybrańców. A były to spotkania nie byle jakie, bo z AS Roma, Interem Mediolan i ACF Fiorentina.

Wiemy, że kampania nie jest „świeża”, ale warto o niej wspomnieć, bo jest to bardzo dobry przykład jak sponsor powinien współdziałać z klubem.