Mizuno zachęca do biegania
Mizuno Running zaprezentowało premierowy spot przy okazji maratonu w Bostonie, który był rok temu sceną strasznej tragedii. Materiał jest częścią większej kampanii.
Akcja pod hasłem „What If Everybody Ran” wystartowała jeszcze w marcu. Od tego czasu pojawiło się kilka teaserów. Mizuno poświęciło na działania budżet w wysokości 2 milionów euro.
Spot póki co pokazywany był jedynie na poziomie lokalnym i krajowym. Zatem można go obejrzeć w Stanach Zjednoczonych.
Kampania jest prowadzona także w mediach społecznościowych. Wszystkie działania z nią związane można znaleźć pod hasztagiem: #IfEverybodyRan.
Należy zaznaczyć, że budżet na komunikację i reklamę firmy wzrósł o 30 procent względem roku poprzedniego. – Powodem naszego pojawienia się w telewizji jest to, że wierzymy, że mamy bardzo mocne przesłanie – przyznał Ahmet Abaci, wiceprezes ds. marketingu marki.
Kampania oparta została na badaniach przeprowadzonych na University of North Carolina. Wyniki widoczne są na grafikach w naszej galerii. Znajdziecie je TUTAJ.
Warto zajrzeć też na stronę poświęconą akcji.
Poniżej kilka wspomnianych teaserów: