Ze świata 22 kwietnia 2014

Nike kończy z opaskami

Wydawało się, że opaski FuelBand będą hitem. W promocję wpompowane zostały olbrzymie pieniądze, jednak to wszystko na nic. Co dalej z tym produktem?

Amerykański gigant poinformował o zakończeniu produkcji gadżetu. Z kolei dział Digital Sport czeka restrukturyzacja.
 
Nike zapewnia, że opaska pozostanie na rynku. Jednak prace nad jej następcą nie będą kontynuowane. Co ciekawe, rozwiązania z Nike+ będą przystosowane do współpracy z innymi urządzeniami. Mowa tu także o tych, które oferowała do tej pory konkurencja.
 
W mediach pojawiło się sporo spekulacji po tej decyzji Nike. Pisze się, że decyzja ma związek z Timem Cookiem. CEO Apple zasiada w radzie nadzorczej Nike, w taki sposób miałby zrobić sobie miejsce na debiut tego typu gadżetów z logo Apple. 
 
Trzeba pamiętać, że Cook w przeszłości często pojawiał się w opasce FuelBand. Cóż, czasem są jednak rzeczy ważne i ważniejsze.