Ze świata 21 kwietnia 2014

Adidas z nową kampanią

Gdy za pasem są już Mistrzostwa Świata w Anglii rozgrywana jest fenomenalna końcówka sezonu ligowego. Adidas zamierza wykorzystać ten fakt.

Firma skupia się zatem na Premier League. Kampania „Unlock The Game” była wprowadzana w mediach społecznościowych od kilku dni. Promuje ją hashtag #unlockthegame.
 
Do nagrania spotu zaproszono Luisa Suareza (Liverpool FC), Juana Matę (Manchester United FC), Aarona Ramsey’a (Arsenal FC) oraz Leightona Baines’a (Everton FC) i Alvaro Negredo (Manchester City FC). Ale w kampanii udział biorą także Steven Gerrard (Liverpool FC) czy Lukas Podolski (Arsenal FC).

 
Promowanie piłkarzy, którzy mają wizję, wyobraźnie i wierzą w siebie jest podstawą kampanii. Według Adidasa tylko tacy zawodnicy mogą stworzyć szansę i przewagę, „odblokować” grę. 

 
Podejrzewamy, że jeżeli Luis Suarez wygra tytuł najlepszego piłkarza Premier League, a Liverpool zgarnie mistrzostwo, wówczas Adidas będzie bardzo mocno promował swoją akcję i wykorzysta wizerunek reprezentanta Urugwaju na wszystkie możliwe sposoby.