Ze świata 16 kwietnia 2014

Powerade opowiada piękną historię

To będzie jeden z najlepszych spotów związanych z nadchodzącymi Mistrzostwami Świata 2014 w Brazylii. Co wymyślił Powerade? Pokazał życie pewnego chłopca.

Z czym kojarzy się sport? Z kształtowaniem własnego charakteru i walką. Z rywalem, ale przede wszystkim z własnymi niedostatkami. Emocje. To hasło, pod którym należy zapisać poniższy materiał. 
 
Nico Calabria urodził się z jedną nogą. Nie jest zawodowym sportowcem, ale jego historia wywołała poruszenie w Coca-Coli, dostawcy napojów marki Powerade na zbliżającym się brazylijskim mundialu. W ten sposób powstał materiał jakiego dawno nie było. Szczery i nieprzerysowany. 
 
Spot został stworzony przez agencję Wieden + Kennedy . Oglądamy walkę Nico z przeciwnościami losu. Aż stanowi o sile swojej amatorskiej drużyny. Warto wspomnieć, że bohater opowieści nie jest anonimowy. Jako trzynastolatek wspiął się na Kilimandżaro, co przyniosło mu wiele rozgłosu na całym świecie.