Spurs na wizji
Występujący w amerykańskiej lidze NBA zespół San Antonio Spurs rozszerza swoje partnerstwo z lokalnym nadawcą KENS-TV.

Teksański nadawca uzgodnił przedłużenie długoterminowej umowy sponsorskiej z Spurs Sports & Entertainment. W ramach porozumienia, w ciągu sezonu przeprowadzone zostaną transmisje z czternastu spotkań klubu.
Obie strony współpracują od 2000 roku.
– Odnieśliśmy ogromne korzyści na tej współpracy, który trwa od ponad dekady. Jesteśmy podekscytowani, że uda się ją kontynuować. – uważa Mike Kickirillo, dyrektor nadawczy spółki zarządzającej prawami Spurs.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Duńczycy wyrównują budżety kobiecej i męskiej reprezentacji piłkarskiej
Duńska federacja piłkarska (DBU) ogłosiła, że budżet kobiecej reprezentacji w piłce nożnej wzrośnie o cztery miliony euro w nadchodzących latach, a do 2028 roku zrównają się z budżetem drużyny męskiej. Taki krok ma na celu promowanie równości w sporcie oraz zapewnienie lepszych warunków dla piłkarek.



