Ze świata 24 lutego 2014

Budweiser rusza z kampanią

Browar będący oficjalnym dostarczycielem piwa na potrzeby Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Brazylii przygotował już kampanię marketingową związaną z turniejem.

Władzom firmy Budweiser za ogromne pieniądze udało się uzyskać tytuł oficjalnego piwa najbliższego, piłkarskiego mundialu. Nic więc dziwnego, że chcą jak najlepiej wykorzystać kooperację z włodarzami turnieju.

Chwalić się swoją kooperacją z FIFA Budweiser zamierza dzięki kampanii „Rise As One”. Ma ona podkreślać, iż pomimo na co dzień piłka nożna jest źródłem lokalnych rywalizacji to raz na cztery lata łączy w pasji wszystkich fanów z całego świata.

Kampania ma być obecna we wszystkich 80 krajach, w których Budweiser walczy od podpicie piwnego rynku. Prowadzona będzie na płaszczyźnie mediów typu outdoor, telewizji oraz internetu. Szczegóły powinniśmy poznać niebawem.