Ze świata 16 lipca 2014

Nike już myśli o Rio 2016

Nike przygotował spot po klęsce reprezentacji Brazylii na piłkarskich mistrzostwach świata. W imię zasady, że po klęsce należy się podnieść i walczyć dalej.

W trakcie mundialu, co naturalne, Nike, który jest sponsorem technicznym brazylijskiej drużyny narodowej, koncentrował się na piłce nożnej. 
 
Amerykanie szybko przeszli do porządku dziennego po tym jak Brazylijczycy zajęli czwarte miejsce, doznając druzgocących porażek. 
 
Dlatego powstał spot, w którym zamiast piłkarzy mamy inne gwiazdy brazylijskiego sportu. Są choćby koszykarze Leandrinho i Anderson Varejao, Yane Marques, brązowa medalistka z Londynu w pięcioboju nowoczesnym. 
 
Innymi słowy, Brazylia będzie się teraz skupiać na igrzyskach w Rio, które odbędą się w 2016 roku. Sam spot można obejrzeć przede wszystkim w brazylijskiej telewizji. Natomiast online jest rzecz jasna dostępny dla globalnej społeczności.