Ze świata 24 lipca 2014

Real już zarabia na nowej gwieździe

W ciągu godziny od prezentacji Jamesa Rodrigueza jako nowego piłkarza Realu Madryt sprzedano 900 trykotów z nazwiskiem gwiazdy.

 

Nowa „dziesiątka” zwycięzcy Ligi Mistrzów UEFA kosztowała ponoć około 80 milionów euro. Jednak ta inwestycja powinna się spłacić. Świadczy o tym nie tylko sprzedaż koszulek, ale też obecność 35 tysięcy kibiców na prezentacji Kolumbijczyka.

Same koszulki, każda warta 101 euro, dały w ciągu godziny 90,9 tysiąca euro. Co więcej, gdy brakło odzienia z nazwiskiem, sympatycy zaczęli kupować „czyste” i prosili o odpowiedni nadruk.

Jak prognozuje „Marca”, Real Madryt może zarabiać na strojach z nazwiskiem króla strzelców mundialu tak dobrze jak niegdyś na trykotach Raula, Davida Beckhama czy Zinedine Zidane`a.