Ze świata 5 lutego 2014

Messi będzie dbał o zarost

Znamy już najbliższe plany marketingowe firmy Gillette. Główną postacią działań reklamowych tej marki ma być Leo Messi, który z zarostem raczej nie ma problemów.

Nowym globalnym ambasadorem marki Gillette należącej do Procter & Gamble został Leo Messi. Gwiazdor FC Barcelony ma być centralną postacią skupionej na piłce nożnej kampanii marketingowej pod nazwą „Inner Steel”.

Na podstawie zawartej z piłkarzem umowy Gillette zostanie również partnerem fundacji charytatywnej wspierającej biedne dzieci w dążeniu do realizacji marzeń, którą założył Leo Messi.

Na poziomie lokalnym w kampanię „Inner Steel” będą zaś zaangażowane takie gwiazdy jak: Joe Hart (Anglia), Thomas Muller (Niemcy), Pele, Oscar, Paulinho, Lucas (Brazylia), Chicharito (Meksyk), Falcao (Kolumbia) i Sergio Aguero (Argentyna).

Warto zaznaczyć, że poprzednim ambasadorem Gillette był Roger Federer.