Ze świata 31 sierpnia 2014

Dallas Cowboys wzmocnione

Przed nowym sezonem National Football League zespoły zyskują wsparcie partnerów. Ostatni tydzień to ożywione działania Dallas Cowboys.

Partnerstwo ze szwajcarskim producentem luksusowych zegarków Hublot oznacza, iż firma będzie mogła korzystać z brandingu klubu promując swoje produkty. Jednak to nie wszystko. Szwajcarzy poprą współpracę przygotowaniem trzech luksusowych czasomierzy, które „odzwierciedlą status Cowboys w amerykańskim sporcie”.
 
– Z dumą ogłaszamy naszą niezwykle wyjątkową relację z Hublotem – przyznał właściciel Cowboys, Jerry Jones.
 
Co ciekawe, Hublot współpracuje z wieloma podmiotami sportowymi, chociażby z FIFA czy Paris Saint Germain. W USA obecni są w drabince sponsorskiej między innymi Miami Heat i Los Angeles Lakers, jednakże w NFL to jest ich pierwszy kontrakt. 
 
Ale to nie jedyny nowy kontrakt Cowboys. Podpisano również umowę o współpracy z Columbia Sportswear. Partnerstwo początku do początku 2018 roku. W jej ramach przygotowana będzie wspólna kolekcja odzieży i akcesoriów dla kobiet, mężczyzn i młodzieży. Pierwsze efekty zostaną ujawnione pod koniec wiosny przyszłego roku.
 
– To pierwsza taka umowa pomiędzy franczyzą NFL i światowym liderem produkującym odzież outdoorową, co stanowi prawdziwe zwycięstwo dla konsumentów – powiedział Joe Boyle, wiceprezes ds. merchandisingu Columbia.