Ze świata 8 czerwca 2014

Beats by Dre pobił Nike?

Bez dwóch zdań, Beats by Dre, robi bardzo dobre reklamy z udziałem sportowców. Efektowne? Jak najbardziej. Ale nowy spot i tak zaskakuje.

Z okazji piłkarskich mistrzostw świata należało przygotować coś ekstra. Udało się. Czy przebija inne mundialowe reklamy? Sami oceńcie. 
 
W „The Game Before The Game” w roli głównej pojawia się Neymar Jr., który prowadzi rozmowę telefoniczną z ojcem. Oczywiście, czuć na kilometr, że maczali w niej palce spece od marketingu, ale nie zmienia to faktu, że jest bardzo motywująca. 
 
Nie zabrakło też innych gwiazd. Jest Cesc Fabregas, Luis Suarez, Javier Hernandez, Bacary Sagna, Bastian Schweinteiger, Blaise Matuidi, Daniel Sturridge, Jozy Altidore, Mario Goetze i Robin van Persie. 
 
Firma wzięła przykład z Nike i w materiale można także zobaczyć ludzi niezwiązanych z futbolem. Są to choćby LeBron James, Lil Wayne, Nicki Minaj czy Serena Williams.
 
Zdecydowanie widać, że współpraca z agencją R/GA & Sword Fight służy muzycznej marce. Ciekawie brzmi także tło muzyczne. Utwór „Jungle” w wykonaniu Jamiego N Commonsa & The X Ambassadors dobrze wpisuje się w całość. Za reżyserię zabrał się Dr. Dre oraz Jimmy Iovine (dobrze znany z wielu teledysków).
 
No i plakaty… Sami zobaczcie je w GALERII
 

 
Nas dręczy jeszcze jedno pytanie. W materiale pojawia się Mario Goetze, który jest związany z Samsungiem. A przecież Beats Electronics zostało przejęte przez Apple…