Ze świata 24 grudnia 2013

Nike na dłużej

Jeden z najpotężniejszych klubów piłkarskich na świecie przedłużył umowę ze sponsorem technicznym. W grę wchodzą podobno ogromne sumy.

Współpraca amerykańskiej firmy zajmującej się produkcją odzieży sportowej z klubem PSG rozpoczęła się przed sezonem 1989-1990. Teraz kooperacja została przedłużona przynajmniej do zakończenia sezonu 2021-2022.

Do tej pory klub z Paryża mógł liczyć na roczne wpływy z tytułu tej współpracy na poziomie około 6,5 miliona euro. Teraz oficjalnych danych nie ujawniono, ale w kuluarach mówi się o sumie rzędu 20-30 milionów euro za sezon.

– Jesteśmy niezwykle zadowoleni z przedłużenia współpracy z klubem. Paris Saint-Germain jest jednym z najbardziej ambitnych i innowacyjnych klubów sportowych i z nadziejami oczekujemy na kolejne lata współpracy z nimi – stwierdził Trevor Edwards pełniący funkcję prezydenta Nike Brand.