Ze świata 6 września 2014

Sportfive z pakietami hospitality

Już wiemy kto będzie zarządzał pakietami korporacyjnymi hospitality w związku z Mistrzostwami Europy w piłce nożnej, które w 2016 roku będą gościć we Francji.

W skład pakietów wchodzą usługi, udogodnienia oraz atrakcje, które mają umilić klientom biznesowym śledzenie wydarzeń sportowych.
 
UEFA ogłosiła, iż prawa do dystrybucji na terenie sześciu państw uzyskała agencja Sportfive. Podobne działania firma prowadziła już przy okazji Euro 2012.
 
Niemiecki potentat na rynku marketingu sportu zajmie się sprzedażą pakietów w Austrii, Belgii, Hiszpanii, Holandii, Niemczech oraz Szwajcarii. 
 
– Wybór Sportfive jest potwierdzeniem naszej strategii, która ma na celu pozyskanie do współpracy najatrakcyjniejszych partnerów i jak najkorzystniejszą sprzedaż pakietów – powiedział Martin Kallen, dyrektor operacyjny UEFA Euro 2016.
 
– UEFA Euro 2016 to topowe wydarzenie sportowe. Jesteśmy zaszczyceni, że po Euro 2012 otrzymaliśmy ponownie szansę, aby wykazać się naszym doświadczeniem w sprzedaży pakietów korporacyjnych hospitality. Cieszy nas fakt bycia marketingowym partnerem UEFA w tych sześciu państwach – dodał Philipp Hasenbein, dyrektor zarządzający Sportfive.