Ze świata 12 listopada 2013

Kolejny partner Belgów

Okazuje się, że dobra gra reprezentacji Belgii przekłada się na zainteresowanie sponsorów – właśnie podpisano umowę z kolejnym z nich. O jakiej firmie mowa?

Belgowie pewnie wywalczyli miejsce w przyszłorocznych Mistrzostwach Świata w piłce nożnej, które odbędą się w Brazylii. W trakcie dziesięciu meczów eliminacyjnych nie odnieśli porażki, a dobra gra przyciągnęła inwestorów.

Nowym partnerem reprezentacji Belgii została francuska sieć hipermarketów – Carrefour. Umowę w tej sprawie przedstawiciele firmy podpisali z władzami KBVB – belgijskiego odpowiednika naszego PZPN.

Kooperacja rozpocząć ma się od przyszłorocznego mundialu i trwać do 2018 roku. Oprócz wspierania męskiej i żeńskiej kadry narodowej Carrefour zostanie również sponsorem Pucharu Belgii w piłce nożnej. Szczegóły współpracy nie zostały ujawnione.

Przypomnijmy, że wśród najważniejszych partnerów KBVB znajdują się już takie firmy jak: Belgacom, Verelst, Coca-Cola, ING, Ergo, GLS, Jupiler, PwC oraz BMW,