Infront z federacją
Agencja Infront Sports & Media będzie doradcą Włoskiej Federacji Piłkarskiej (FIGC) w zakresie marketingu i sponsoringu. Umowę podpisano na cztery sezony.
W ostatnich dniach media na Półwyspie Apenińskim plotkowały o takiej możliwości. Teraz stało się to faktem.
Infront będzie współpracować z 24 Ore Group, wiodącą na włoskim rynku firmą wydawniczą specjalizującą się w finansach i ekonomii. Ma to pomóc w „zwiększeniu wartości marki i pozycjonowaniu włoskiego futbolu na poziomie międzynarodowym”.
Od przyszłego miesiąca firmy będą opracowywać konceptualizację modelu sponsoringu dla reprezentacji Włoch.
Infront wygrał rywalizację z RCS Sport-IMG i Swissone oraz gigantem reklamowym WPP.
Agencja zapewnia, iż gwarantuje FIGC co najmniej 57 milionów z tytułu przychodów sponsorskich i marketingowych do 2018 roku. Aczkolwiek są to informacje nieoficjalne.