Ze świata 24 października 2014

Infront z federacją

Agencja Infront Sports & Media będzie doradcą Włoskiej Federacji Piłkarskiej (FIGC) w zakresie marketingu i sponsoringu. Umowę podpisano na cztery sezony.


W ostatnich dniach media na Półwyspie Apenińskim plotkowały o takiej możliwości. Teraz stało się to faktem.

Infront będzie współpracować z 24 Ore Group, wiodącą na włoskim rynku firmą wydawniczą specjalizującą się w finansach i ekonomii. Ma to pomóc w „zwiększeniu wartości marki i pozycjonowaniu włoskiego futbolu na poziomie międzynarodowym”.

Od przyszłego miesiąca firmy będą opracowywać konceptualizację modelu sponsoringu dla reprezentacji Włoch.

Infront wygrał rywalizację z RCS Sport-IMG i Swissone oraz gigantem reklamowym WPP.

Agencja zapewnia, iż gwarantuje FIGC co najmniej 57 milionów z tytułu przychodów sponsorskich i marketingowych do 2018 roku. Aczkolwiek są to informacje nieoficjalne.