Ze świata 30 sierpnia 2013

Czym zagra Legia?

adidas prezentuje komplet oficjalnych piłek meczowych na sezon 2013/14, które będą używane podczas spotkań Ligi Mistrzów i Ligi Europy.

\"\"Piłka Finale 13 została przygotowana z myślą o rozgrywkach grupowych Ligi Mistrzów w sezonie 2013/2014. Podobnie jak w przypadku poprzednich piłek, nowy design zapewnia optymalną przyczepność w miejscu uderzenia.

W nowym projekcie połączono kultowy motyw paneli w kształcie gwiazdy z charakterystycznymi, mocnymi kolorami – czerń, srebro i czerwień. Logo Ligi Mistrzów zostało umieszczone na górze i dole piłki. Wszystko to nawiązuje do klimatu dnia meczowego i stadionowych świateł. W tym sezonie adidas dostarczy do klubów ponad 6000 piłek.

Aby podkreślić wiele lat udanej współpracy z Ligą Mistrzów, w tym sezonie adidas wystartuje ze skierowaną do fanów kampanią w social media, która pozwoli im jeszcze bardziej zaangażować się w mecze Ligi Mistrzów. Platforma Gamedayplus będzie działać przez cały sezon i będzie umieszczona na twitterze @adidasfootball. Kibice nie tylko dostaną wiele zakulisowych, ekskluzywnych informacji, ale też będą mogli wziąć udział w konkursach. Rozwój Gamedayplus będą wspierać czołowi trenerzy świata – Pep Guardiola (Bayern Monachium), José Mourinho (Chelsea) i Carlo Ancelotti (Real Madryt). Platforma ruszy w połowie września i będzie ją można znaleźć nie tylko na twitterze, ale również na www.adidas.com/gamedayplus

Oficjalna Piłka Meczowa Ligi Europy na sezon 2013/2014 została odświeżona, a inspiracją dla nowego designu był kształt trofeum, o jakie rywalizują piłkarze oraz logo rozgrywek. Kolorystyka również nawiązuje do barw, jakie są związane z tymi rozgrywkami. adidas przygotował również kampanię marketingową, która będzie trwać przez cały sezon. Akcja “UEL Away Days” to seria filmów o kibicach, którzy przemierzają cały kontynent, aby śledzić występy swojej ulubionej drużyny w Lidze Europy. W tym sezonie adidas dostarczy do klubów ponad 6500 piłek.

30 sierpnia w Pradze zmierzą się dwa kluby, których sponsorem i partnerem technicznym jest adidas – Bayern Monachium, zwycięzca Ligi Mistrzów oraz Chelsea, triumfator rozgrywek w Lidze Europy w sezonie 2012/13. adidas przygotował specjalną piłkę na to spotkanie. Znajduje się na niej logo rozgrywek, a kolorystyka (czerwień i błękit) nawiązuje do barw drużyn.