Słodki chwyt marketingowy
![](https://www.sportmarketing.pl/wp-content/uploads/2012/08/4962.jpg)
![](https://www.sportmarketing.pl/wp-content/uploads/2012/08/4962.jpg)
![](https://www.sportmarketing.pl/wp-content/uploads/2012/08/4962.jpg)
\"Po dokładnym przemyśleniu sprawy\", Szarapowa nie zostanie Sugarpovą. Nie zmienia to faktu, że o słodyczach tej marki usłyszał cały świat.
Przed turniejem US Open, w którym miała zagrać Maria Szarapowa, mówiło się, że Rosjanka wystąpi pod zmienionym nazwiskiem, aby promować własną linię cukierków. Tenisistka w USA się nie pojawi, ale chwyt marketingowy był udany.
Agent Max Eisenbud, który opiekują się zawodniczką, podkreśla kreatywne podejście do marketingu, dzięki któremu o słodyczach usłyszał cały sportowy świat.
Szarapowa zarabia najwięcej w kobiecym tenisie, inkasując w ubiegłym roku fiskalnym 29 milionów dolarów. Zaledwie 6 milionów z tej kwoty zarobiła na korcie, reszta pochodziła zaś od sponsorów.