Tajska piłka w cenie
Okazuje się, że nie tylko europejska piłka nożna zaczyna być dla nadawców coraz cenniejsza. Ogromny wzrost wartości zanotowały także tajskie rozgrywki.
Tajlandzki nadawca płatnych kanałów telewizyjnych – firma TrueVision nabył prawa do transmisji tamtejszej Premier League. Za możliwość pokazywania tajlandzkiej ligi w latach 2014-2016 nadawca zapłaci około 57 milionów dolarów.
W trakcie poprzedniego trzyletniego cyklu TrueVision również pokazywało tajlandzkie rozgrywki. Wtedy za prawa medialne nadawca ten zapłacił jednak aż prawie… dziesięć razy mniej niż obecnie.
Wiele wskazuje więc na to, że piłka nożna staje się coraz bardziej popularna na całym świecie.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
New Balance I Bayer Leverkusen ogłaszają wieloletni kontrakt sponsorski
New Balance ogłosił podpisanie wieloletniej umowy sponsorskiej z Bayerem Leverkusen, która wejdzie w życie wraz z początkiem sezonu 2025-26.



